Connect with us

53 Tutorial Tudung Yang Membuatkan Anda Kelihatan Cantik Menawan (Video)

Style

53 Tutorial Tudung Yang Membuatkan Anda Kelihatan Cantik Menawan (Video)

Cantik tak Nealofa bertudung? Mestilah cantik. Nak nengok tutorial Naelofar Hijab? Check yang bawah sekali.

Haaa sekarang ni macam-macam style tudung ade kan? Dari Bawal sampai ke 2-3 muka gitu fesyen tudung. Kalau yang tak sempat nak belajar macamana nak padang tudung macam-macam style tu boleh cuba tutorial tudung kat bawah nih. Selamat Mencuba!

1

2

A post shared by Hijab Ohsem (@hijab_ohsem) on

3

4

5

6

7

8

9

10

11

A post shared by #TGRUFFLESHAWL (@thegerobok) on

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

A post shared by Design by One (@designby1) on

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

Bonus

Kata Cik Meow Sentap…

Cik Meow suka nengok adik kakak, makcik nenek pakai tudung cantik-cantik nih. Comel-comel je. Nampak ayu gitu.

Tapi ingat lah jugak, aurat tu bukan setakat pakai tudung je kan. Bab pakaian tu kene labuh. Bab perfume jangan kuat sangat.

Nanti Cik Meow bersin lah kalau bau perfume kuat sangat nih. Acchhummmm!!!

Share lah dengan kengkawan....
Continue Reading
Advertisement
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in Style

Advertisement

Follow Relaxlah.my di Facebook

Duit

Tips

Advertisement

Design

Sihat

Advertisement
To Top