25 Gambar Kucing yang Lucu Diambil Tepat pada Masanya. Kelakarnya!

Share lah dengan kengkawan....

Gambar-gambar kucing ni beraksi memang kelakar. Hebat sungguh fotografer yang amik gambar tuh. Sape-sape yang suka amik gambar tu jangan ketinggalan amik gambar kawan-kawan Cik Meow kalau-kalau diorang ni buat aksi menarik lagi. Nanti kongsi lah dengan Cik Meow di Relaxlah.my nih. Jom kita nengok ape lah kawan-kawan Cik Meow nih buat…

1

Imgur

Heyah! Serangan bebola kucing!

2

Inilah tanda kasih sayang…

3

Imgur

Kucing di sebalik lukisan.

4

Imgur

Minta air sikit boleh?

5

Imgur

Akulah hantu dalam bayang-bayang…

6

Imgur

Panjangnye badan kucing nih…

7

Imgur

Amacam, sado tak saya?

8

Imgur

Uishh, dah penat dah berjalan pakai dua kaki nih…

9

Imgur

Kucing ni kacukan agaknye…

10

Imgur

Manusia bertopengkan kucing.

11

Imgur

Mama saya boleh terbang!

12

Imgur

Itu burung!..bukan! Ini kucing terbang!

13

Imgur

Cuba teka saya kat mana?

14

Imgur

Sama tak saya dengan patung atuk saya?

15

Imgur

Saya kentut keluar cahaya…

16

Imgur

Panjangkan badan kucing nih!

17

Imgur

Cantik tak spek mata saya?

18

Imgur

Slim nye kucing tu…

19

Imgur

Hahaha! Rasakan!

20

Imgur

Jangan kacau! Saya tengah telepati nih.

21

Imgur

Haaa…nasib baik anjing nih tak nampak saya.

22

Imgur

Euwww! Nengok ape tu?

23

Imgur

Macho tak misai Wak Doyok saya?

24

Imgur

Stokin tu boleh lutsinar lah!

25

 

Imgur

Ke garisan…Sedia….Mula!

Kata Cik Meow Sentap…

Comel tak gambar kawan-kawan Cik Meow? Pandai kan diorang nih beraksi. Yang paling pandai mestilah fotografer yang amik gambar tuh.

Korang rase gambar mana yang paling best, kelakar atau comel? Tulis kat bahagian komen yek.

 

 


Share lah dengan kengkawan....

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *