20 Gambar Barang Kemas Yang Unik Diperbuat Dari Jam Lama. Sungguh Cantik!

Share lah dengan kengkawan....

Kebanyakkan orang akan menganggap barang yang lama tidak lagi berguna. Tetapi tidak bagi Victoria yang telah membeli jam-jam lama di kedai. Apa yang menarik, Victoria telah mengubah jam-jam lama ini kepada barang kemas seperti gelang dan rantai yang unik yang tidak pernah kita saksikan. Ia memerlukan antara 2 hingga 14 jam untuk menyiapkan satu barang kemas tersebut. Victoria mendapat inspirasi dari jam datuknya yang tidak digunakan lagi tetapi sayang hendak dibuang. Lihat 20 gambar barang kemas unik yang diperbuat dari jam lama ini.

 

Kata Cik Meow Sentap…

Wow! Cantiknya! Tak sangka barang kemas tu semua cantik-cantik selepas dibuat dari jam lama. Memang kreatif Victoria nih kan?

Siapa yang ada bakat macam Victoria ni boleh lah reka macam-macam perkara yang unik dan berguna untuk orang lain. Kalau ade yang sudi Cik Meow pun nak satu sebagai hadiah ye. Heheheh


Share lah dengan kengkawan....

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *