Nasihat Pak Aji: Dah Dapat Gaji? Bagilah Sedekah Kepada Ibu Bapa (Video)

Share lah dengan kengkawan....

Ni Pak Aji nak nasihat sikit ni…

Korang baru dapat gaji ke? Kalau gaji dah masuk jangan lupa nak bagi sikit duit tu kepada mak bapak korang. Memang lah mak bapak korang tak mintak tapi sebagai anak, itu kan salah satu tanggungjawab kita untuk tolong mak bapak kita kan?

Sekurang kurangnya akan bantu meringankan beban mak bapak kita. Kalau yang gaji banyak tu belikan terus barang keperluan yang penting untuk mak bapak kita. Masa hari jadi belikan lah hadiah kepada diorang.

Kalau yang kata gaji kecik tu jangan nak buat alasan tak nak bagi duit kepada mak bapak korang. Sebab korang tolong mak bapak lah korang akan didoakan murah rezeki. Insya Allah lepas tu korang akan dimudahkan urusan nak tambah rezeki.




Share lah dengan kengkawan....

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *