Nasihat Pak Aji : Buat Amalan Mesti Ikhlas (4 Video)

Share lah dengan kengkawan....

 

Haa ni Pak Aji nak pesan nih….

Mase hidup ni lah kita nak kumpul pahala. Buat ibadah tu biar la ikhlas ye. Kalau tak Pak Aji pulas korang nanti….

Nak tahu pasal ikhlas, nengok ceramah dari ustaz-ustaz nih. Pahamkan betul-betul. Insya Allah lama-lama ikhlas lah amalan anak-anak tu.

Jangan lupa share dengan kengkawan tau. Orang lain pun nak belajar jugak…




Share lah dengan kengkawan....

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *