Kisah Pelik Lelaki Jepun “Berkahwin” Dengan Patung Silikon (10 Gambar & Video)

Share lah dengan kengkawan....

Orang Jepun terkenal dengan teknologi dan semangat bekerja mereka yang gigih. Tapi tidak terlepas juga dari perkara-perkara yang pelik dari tabiat mereka sendiri. Lelaki Jepun banyak yang mengalami masalah kemurungan disebabkan kehidupan yang sebuk dan kesukaran mencari pasangan.

Akibat itu, lelaki Jepun mencari alternatif untuk mencari teman menghilangkan perasaan keseorangan. Dikatakan lebih kurang 2.000 patung perempuan dewasa yang terbuat dari silikon terjual di Jepun setiap tahun.  Dan setiap satu patung silikon itu berharga USD6000 (RM25698.00)! Mahal tuu!

Senji Nakajima, seorang lelaki Jepun membawa patung silikon perempuan menemaninya berjalan-jalan di pantai Kujukuri. Aktiviti ini nampak biasa di Jepun bagi mereka yang keseorangan. Patung silikon perempuan ini berukuran seperti saiz manusia sebenar dengan jari yang boleh digerakkan, kepala yang boleh diganti, dan alat kelamin tiruan.

Patung perempuan silikon ini yang bernama Maju sedang dimandikan oleh pemiliknya atau ‘suaminya’Masayuki Ozaki, di sebuah hotel di Yachimata.

Dengan lemah lembut, Masayuki Ozaki menidurkan patung silikon perempuan yang dimilikinya sewaktu mereka berdua menghabiskan masa di sebuah hotel.

Patung perempuan silikon bernama Saori sedang berposing sebagai model foto diambil oleh ‘suaminya’ Senji Nakajima di sebuah sungai di Yamanashi

Salah satu patung perempuan silikon di apartemen di sekitar Tokyo ini adalah milik seorang lelaki bernama Senji Nakajima.

Senji Nakajima yang berusia 62 tahun sedang bercakap di telefon sementara Saori baring di tempat tidur.

Senji Nakajima berkelah bersama ‘istrinya’ di sebuah taman di Yamanashi.

Masayuki Ozaki membelai patung perempuan silikonnya, Mayu,ketika sedang berjalan-jalan di Teluk Tokyo.

Ini adalah di antara beberapa patung perempuan yang terbuat dari silikon di sebuah kilang di Saitama.

Kata Cik Meow Sentap…

Kesian pulak nengok diorang ni takde kawan. Kenape pulak la tak kawan dengan orang perempuan betul-betul kan?

Ke sebab orang perempuan ni banyak songel ke? Demand sangat ke? Atau orang lelaki ni yang lemah semangat.

Kalau rase macam takde kawan tu, ape susah. Kawan je lah dengan Cik Meow nih. Cik Meow kan comellll. Hehehehe.


Share lah dengan kengkawan....

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *