12 Lawak Gagal Penunggang Motosikal, Mat Rempit Yang Anda Tidak Mahu Lihat (Video)

Share lah dengan kengkawan....

Hari-hari kita lihat penunggang motorsikal di jalan raya. Penunggang motosikal memang ada risiko kalau bawa motor tu.

Tak stabil dan senang jatuh kan. Maklum lah roda pun dua aje. Nak bawak orang kat belakang lagi. Kalau pembonceng motosikal tu pandai imbang badan takpe jugak.

Ni dapat yang gemuk gedempol lagi lah susah nak bawak motosikal tu. Pastu boleh bawak satu keluarga 6 anak beranak siap anjing lagi. Kalau yang malas boleh pulak suruh anjing yang bawakkan motor dia tuh. Pandai pulak anjing tu bawak motor kan?

Nengok video bawah ni. Ade 12 lawak gagal penunggang motosikal. Paling tak tahan jalan-jalan tiba-tiba boleh masuk dalam lobang tengah jalan. Ish! Ish! Ish! kesian.

Kata Cik Meow Sentap…

Bawak motosikal tu elok-elok lah. Tak payah lah nak menunjuk yang korang tu pandai sangat bawak motor.

Nak jadi superman lah, nak willy ramai-ramai lah. Siap boleh baring atas motor masa bawak motorsikal tuh. Ape lah mat rempit nih. Kalau jatuh mati katak macam tu je. Sia-sia je hidup.

Kalau terror sangat masuk la Grand Prix Racing ke. Menang boleh dapat duit.


Share lah dengan kengkawan....

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *