Nasihat Pak Aji : Nak Anak Ikut Cakap? Korang Buatlah Dulu! (Video)

Share lah dengan kengkawan....

Haaa Pak Aji Selalu nengok korang nih. Yang dah jadik mak bapak tu, kalau nak suruh anak-anak kena lah pikir dulu. Benda yang korang suruh buat tuh korang buat ke tak? Kalau korang tak buat, ingat anak-anak korang nak ikut buat ke? Mestilah diorang pun ikut TAK BUAT!

Jadi sendiri kena ingat. Nak anak solat, korang solat lah dulu. Nak anak bangun cepat, korang kena bangun cepat dulu. Mula dari awal. Tunjukkan contoh kepada anak-anak adab yang baik, amalan yang baik. Insya Allah anak-anak senang nak ikut lepas tu.

Jom dengar apa kata Ustaz-Ustaz pasal nih…



Share lah dengan kengkawan....

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *